Sider

søndag den 15. juli 2012

Hvad kan jeg gøre bedre?

Jeg har spurgt på min facebook side, og vil nu også spørge herinde, da det jo egentlig drejer sig om min blog :)

Jeg vil gerne vide, om I synes der er noget som mangler på min blog, noget jeg kan gøre bedre, noget I savner?

Noget mere personligt? Flere DIYs? Flere strikke/hækle opskrifter? Flere billeder? Eller noget helt helt helt andet?

Der er ingen tvivl om, at jeg blogger for min egen skyld, men det er jo også meget rart, at der er nogen som gider læse det jeg skriver og laver, og at I måske kan bruge det til noget ;)
Personligt synes jeg selv, at her mangler noget på bloggen, dog kan jeg ikke helt selv finde ud af hvad det er, derfor spørger jeg jer.

Jeg håber at I gider bruge lidt tid, på at skrive lidt om, hvad jeres mening er om bloggen, som den er nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...